Sunday, 14 November 2010

Cinta Itu Buta

Hye sume...ape yg dimaksudkan dgn cinte itu buta,kenapa cinta itu buta,bagaimana cinta itu buta dan kenapa kita memilih cinta yang bute??itu persoalannyer...



adakah cinta dapat menilai seseorang??adakah cinta itu hanya utk dipersendakan sehingga kita menitiskan air mata... 










Dalam perihal seseorg..cinta itu ialah saat2 yg dinntikan oleh semua org...Mungkn juga,mereka merasakn cinta itu penting dlm kehidupan kita..kerana mereka ingat cinta itu indah belaka..sampai ade yg sanggup membut 'Projek' semata-mata kerana satu cinta...mereka melepaskan nafsu sehingga melahirkan seorangbayi yg tidak bersalah LANGSUNGG!!!Betapa bodohnya mereka...







Ya,aq setuju cinta itu mmg diperlukan..tp,jgn smpai terlebih had..kita selalu teringat kpd dia walaupon kite slalu jumpa si dia..
Kita rase 'TIDAK SEMPURNA TANPA AWAK'..rasa sunyi..Yess,aq mengaku aq penah ber(_____) dulu...tp,skarg aq hanya menumpukan pade exam bsr yg akn aq ambil thn dpn..







Kadangkala,cinta melukakan hati kita..bagai terguris rsenyer hati in..PERIT sgt!!Macam dh xde apebende dh dlm diri kite..kite rse kekurangan..aq pown pnh rse mcm tu dlu...semua org yg bercinta pernah merasainyer...tipulah spe yg ckp hati tidak sakit jika si dia melukakan hati kita..






BIG HUGGSS 4 u..spe yg ptt memiliki 'BIG HUGGSS' itu??hmm..itu yg mnjadi persoalan..siapa yg perlu memiliki BIG HUGGSS ini...kita renungkan..kita fikirkan..sipa yg ptt terima semua tu??si dia??ibubapa??family??kita juga perlu memikirkan soal big huggss ini..sepatutnye big huggss ini perlu diberi kpd FAMILY kite...sbb merea adlah segalanyer bg  kite...kite x bleh biarkan begitu aja..selama nih kita ABAIKAN DIA!!Kita anggap mcm mereka tiada di dunia ini...ingatlah..tnpa mereka,siapalah kite..



Couple???ape itu couple??aq pown x tahu ape mksud couple tuh...tp,slame nie..ape yg dimaksudkan dgn kaple??

*_____________________________________________________*









Tp kadangkala kita juga perlu berterima kasih kpd cinta krn telah memberikan kite peluang utk mengenali cinta...kan3??hehehe... ;)














Dah pnjg lebor aq beri tazkirah psl "CINTA ITU BUTA"..hehehe...ini sekadar yg mmpu jer..yg lain pgilh tnye DR.LOVE ye..hehehe..oklah,BYE!!




Dah bce??bgus..komen okeyhh!!keep it up guys!!

No comments: