Monday, 6 July 2015

#Challenges ; 10 Days YOU challenge ( Day 5 ; Five foods )




(gigih cari gambar makanan kat gugel)


dem. hello assalamualaikum! rasa macam buat marathon jari ah melampau ah kau. sekarang pukul dua, dan semakin lama saya tengok jarum jam makin lambat. haa, yang tengah duduk depan peti ais tadi. meh sini balik, saya nak sambung cerita. cukup cukup lah tu hirup udara peti ais. move on lah.


makanan. saya. apakah perkara yang sama antara dua perkataan tu. dua dua ada sinonim iaitu dari segi kepuasan. satu tak puas dimakan, satu lagi tak puas makan. ahh hambar gile.


saya tengok dia nak lima je. lima je?! LIMA JE!? eh emo pulak bulan buasa eh puasa ni eish typo malas nak backspace. tak cukup weh lima tu, at least limaributujuhratustigapuluhdua. itupun tak cukup kot bhahaha.


so, saya taknak listkan favs. takut emo pulak lepas ni sebab rasa menyesal tak tulis makanan tu. saya listkan top 5 makanan yang saya paling tak berapa nak kenan dek perut. boleh makan, tapi nak makan selalu, em tak kot. foodie ah ko.


my top 5 most least favourite foods ;
* Seafoods (any kind of seafoods. certain saje yang boleh telan)
* Strawberry
* Fruit cake 
* Asam
* Sweet potato

makanan yang saya tak suka kat atas lah yang selalunya perempuan paling suka. tapi, mungkin darah makanan kesukaan wanita tu tak turun kat saya. jadi, maaflah. okay, pergi sambung balik duduk depan peti ais. haa, lari dah? k. 



// Wassalam


No comments: